Mer Jul...

 
Jimmy däckade på Julaftons kvällen i feber och på Juldagen var han inte alls pigg, så det blev tyvärr inget av den planerade kvällen på Wärldshuset i Burträsk på Juldagen. 
 
 Men det blev em skön kväll ändå. Vi såg film och bara myste i soffan tillsammans med tjejerna. 
Ida blev åxå krasslig och på Annandagen var även Vilma ur form.
Jag hämtade grabbarna och sen körde jag och Linda igenom mitt spinningpass. Det kändes bra att få prova det på ett proffs och nu känner jag mig redo att köra mitt eget pass. 
 
Sen blev det Annandags julmiddag hos Jimmys föräldrar tillsammans med hans syskon och barn. Blev en hel hög.
 
Idag är det söndag och jag och tjejerna var på lite mellandags shoppingg på stan och efter det ytterligare ett spinningpass för min del.
Jimmy är fortfarande sängliggande så vi får se hur det blir imorgon då vi skall ha våran tredje julafton på Rödåliden tillsammans med min lillebror och hans familj som är på väg från Göteborg nu..
 
 
Fr vä: Jonas och Lina ( Jimmys syster och sambo) samt deras dotter Jill. Erik och Maja (Jimmys bror och sambo) och deras barn Ebbe och Otto. Jimmy med Petter i knät. Jimmys mamma Kerstin, Dennis, Ida, Vilma och Jimmys pappa Janne. Själv står jag bakom kameran eftersom jag inte så lätt fastnar på bild....
 
 
 

Kommentera här: