Åsså det sista av julen 2015

 
Ja, det blev ett till julfirande, hemma hos mamma och pappa med min lillebror och hans familj. Lite julmat och så kom det även denna kväll två tomtar på besök och delade ut lite julklappar....
Jimmy låg hemma,  fortfarande sjuk.
 
Kul att träffa dom, det blir aldeles för sällan tyvärr. Jag hoppas vi hinner ses på nyårsafton lite.
 
Vi släppte av Ida sedan i Vindeln,  för Marcus var på väg hem från Norge.
 
Idag jobbade vi. Jag skulle till Anna och fixa mina naglar, men hon var sjuk. Jag fick som tur var tag på en annan tjej som fixade mina Nyårsnaglar. 
 
http://www.handsomenails.se/
 
Det är lite kul, för Kicki gick i min klass på Logiskutbildningen och det var så himla lyckat att hon hade en lucka just idag. Det var väldigt kul att träffa henne åxå efter alla år. Å snygga blev dom åxå. 
 
Imorgon är sista dagen för denna vecka och sen är det ledigt nästan en hel vecka igen.
 
 
Lillebror och Anna Karin.
 
 
Nils 4 år
 
 
Emma 1,5 
 
 
Mamma och pappas kök som ännu en gång fick ta emot lite middagsgäster
 
 
Åsså till sist mina snygga Nyårsnaglar. Jätteglad att jag fick en tid idag för dom såg lite risiga ut innan...

Kommentera här: