Var inte så hård mot dig själv. Utan vänlighet mot oss själva kan vi inte älska världen - Buddha

 
Satt och läste lite vad jag skrev för ett år sedan och jag inser att på ett sätt har inte mycket förändrats men på andra sätt har det blivit en stor förändring. 
När jag sist satt hos min Psykolog så pratade vi om det senaste året och det är ju faktiskt ganska mycket saker som hänt  och en hel förändring för min, Vilmas och Idas del.
Det är klart man blir påverkad.
 
Jag hoppas fortfarande att vi skall komma ut som starkare personer efter detta.
 
Just nu är jag bara så hiskeligt trött, det går lixom inte att sova bort. Men det är ju åxå mitt i den mörkaste hösten. Det är inte ljust nån gång på dagen och det är riktigt trist. Ingen snö och ingen justämning. Jag försöker julpynta så sporadiskt men det vill lixom inte komma varken justämning eller pyssel sug...
 
Ingen annan verkar heller ha det så det är väl bara att vänta då....
 
På jobbet är det som vanligt och jag har gått in min "bubbla" för att klara dagarna.
 
Jag försöker streta på och nånstans hoppas jag att jag skall  vakna i morgon och må bra..... 
 
 
 
Lite pyssel kommer fram så sakta....Innan söndag kanske det skall vara på plats.
 
 
 

Kommentera här: