Du kan inte tvinga sinnet att slappna av. Låt det bara vara - Peter Russell

 
Jag har lärt mig att när man mår skit ett tag så kommer en period när allt bara står still. Tankarna, kroppen och till och med livet känns stilla. Det finns inget att säga, inget att skriva och det är som lite tråkigt det med även om det är skönt att jag inte gråtit nånting idag. Det blir en tomhet som ersätter paniken och ångesten.
 
På jobbet rullar det på och jag fortsätter i min bubbla och försöker att inte förvänta mig så mycket av allt och alla.
Jag försöker göra ett bra jobb men enbart för att vill känna sjäkv att jag gör det. 
 
Det är en massa anndra oroligheter och omorganisationer  på gång på jobbet som gör att det är fler som har det jobbigt, så jag är inte ensam just nu ialla fall, och det känns skönt på nåt vis hur konstigt det än låter.
 
Imorgon kommer mamma, pappa, Ida , Marcus och Jimmys föräldrar Vi skall äta och gå på Roger Pontares jul konsert i kyrkan. Skall bli så himla mysgt!
 
Sen skall vi försäka hitta nåt "90 taligt" att ha på oss på den 40 års fest vi skall på på Lördag kväll...
 
 
 
Jag satt och bläddrade bland gamla bilder och hittade denna... Älskade Sally. Jag saknar dig fortfarande... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: