Alla tänker på att förändra världen, men ingen tänker på att förändra sig själv.

Tiden går fort nu, veckorna rusar förbi och nu har det gått en vecka igen. Det är SÖndag och jag sitter i soffan som vanligt, Skillnaden är att det fortfarande är ljust och att klockan bara är strax efter 6. Skall strax på gymet.
 
Jimmy och grabbarna var här i helgen och det var fullt upp hela tiden. 
I fredags var vi på hotellet och lyssnade på "Just for Fun". Vi åt buffé där nere och sen dansade vi lite innan vi for hem. Barnen var hemma i huset och Isak och Moa var åxå där. Vid 12 tiden var Vilma trött och ville sova och vi kände väl att vi åxå var ganska nöjda med kvällen. Vi hade trevligt med Rödå gänget och det var bra drag på hotellet. 
 
Lördag var det riktigt fint väder och vi var ute och grillade korv och pinnbröd. Försökte oss på lite skran - och bob åkning men det gick sådär. 
 
Idag var vi till mina föräldrar och fikade. Peters pappa var åxå där och det kändes som märkligt först att han och Britt var där, men det gick bara fint och dom var sig lik. Vi var ckså förbi Peter och hundarna på vägen hem. Vilma pussade på hundarna och jag hann byta några ord med Peter. Det kändes helt okej och jag tycker han såg ut att må bara bra. Han berättade att han gjort slut med kvinnan han följt med senaste året och att det kändes bra. 
 
Nu skall jag fara till gymet innan denna helg är över. Ida är hos Marcus och jag hoppas hon kommer hem så vi kan prata sommarjobb senare ikväll.
 
Det har varit så full rulle ikväll att jag inte hunnit fundera så mycket över livet som jag brukar, men det kommer väl senare. Massor med saker rörs i min skalle än, men det är mest fragment som inte hunnit bli några djupare betraktelser än.... men det kommer...
 
 
Vilma fixade mitt hår på fredag kväll. Lockar för hela slanten. Det blev fint
 
 
Bandet in action. Micke, Helena, Berit, Kjell och så "Konrad" på trummor
 
 
 
Det var länge sen jag grillade pinnbröd. Men det var gott till korven
 
 
Njöt av solen gjorde vi åxå. 
 
 

Kommentera här: