Om du inte kan hitta frid inom dig själv, kommer du inte hitta det någon annanstans heller

Min andra vecka som sambo känns lite annorlunda än den förra. I veckan är grabbarra hos sin mamma och Vilma är här, så det är lite omkastat med barnen. 
 
Eftersom jag slutar så tidigt så hann vi både hem från jobbet och äta och sen åka till Skellefteå och vara där kockan 17, den tid jag normalt kommer hem från jobbet! 
 
Vi kollade efter lite saker och Jimmy klippte sig. Sen tog jag tjejerna med mig och for på tennisplan. Ida var inte riktigt kurant, så hon gick hem efter ett tag. Men jag och Vilma stod en bra stund och slog. Det var riktigt roligt! 
 
Vilma blev bättre och bättre och hon tyckte det var kul. Sen tog vi alla ett träningspass hemma innan duschen. 
 
Imrgon skall jag på "anställningsintervju". Dom söker ledare på badhuset och jag skrev ihop lite om nin ledar bakgrund och imorgn skall jag dit och snacka med dem.
Det skulle vara kul att ha nåt pass här åxå, dels lär man känna folk på det sättet å så är det ju så himla kul att leda. 
 
I övrigt är det bara 8 arbetsdagar kvar tills semestern och jag längtar!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: