En blomma tänker inte på att tävla med blomman bredvid sig. Den bara blommar.

Mitt i en skön helg. 
 
Min "anställningsntervju" på badhuset gick bra och nästa vecka "smyger" jag igång  som ledare även här i Burträsk.
Skall blir spännande. Då blir jag lixom anställd av Skellefteå kommun med lön och allt..... Ska bli kul. Dom var verkligen i behov av ledare och jag får ta hur många pass som helst och vad som helst. Vi får se hur det går. Efter 20 år av ledaruppdrag känner jag mig lite nervös inför detta av nån anledning.
 
I helgen är det festival i Skellefeå. Flera tidigare år har vi varit där med jobbet och 2011 var vi där med Jörgen och Inger. Vi stod med husvagnen på Skelleftå camping och det var kring den helgen "allt började". 
 
Då var vi och såg Eric Saade på lördan på torget där han hade en gratis spelning. Idag var jag och Vilma och såg Anton Ewald åxå på en gratis spelning. Jimmy var å åkte karuseller med Dennis medan jag och Vilma diggade till Ewald. Han var bra men jag blev inte lika imponerad av honom som jag bev av Eric Saade för några år sen. Men Eric hade en bättre schow. Anton var själv på scenen förrutom 2 dansare som dök upp lite då och då.
 
Idag stod vi bra till och Vilma fick sig en autograf. Lyckig tjej.
 
Ida är med Marcus i helgen och nästa vecka är både hennes och min sista innan semestern. Jag längtar....
 
 
Anton på scenen. Vi stod jättenära och fick några fina bilder med system kameran...Men detta tog jag med min mobil.
 
 
Sekunder av lycka för Vilma......
 
 
Vecko handling för en 4 barns familj på Coop..... Såhär mycket har jag aldrig handat nån gång tror jag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: