Äntligen

Nu törs jag säga det.... 2014 kommer att vlli ett bra år! Över hälften av året har gått och jag mår bara bra. Prima för att vara exakt. Jag är lycklig och glad, kär och trygg. De sista tre åren har varit riktigt jobbiga, och nu när man fått distans till det hela kan man tänka tillbaks på dem och känna obehag och en släng av ångest. Fyy att jag stod ut!
 
Vi har just kommit hem efter några dagar i Rödåliden med omnejd och sitter och planerar våran Göteborrg resa. Vilma har fått med sig Linnéa och dom är ute och spejar på byn.....
 
För två år sen var vi åxå till Göteborg.  Jag å Vilma mådde pyton och för mig var resan en riktig pers. Jag hade pratat med tjejerna innan ch do visset vad som pågick i min skalle och vi hade bestämt oss för att vad som än händer skulle denna resa bra eftersom det skulle vara den sista semestern tillsammans.....
 
Den kommande resan kommer att bli den första för oss som familj och det känns bra och spännande. Jag ser fram emot att träffa lillebror och hans familj mest. Det andra är lixom lite bonus. Liseberg, Ullared och annat.....
 
Dagarna i Rödåliden var sköna. Det var kul ett se hur Jimmy smälte in både i omgivningen och hos mina föräldrar. Han fick lära känna dom lite mer.
 
Vi var på Sandvika på torsdag och på fredag for vi via Abborrtjärn och hem till Burträsk....
 
Imorgon skall vi packa husvagnen och är det fint kanske det blir en premiär tur på vatten skidor för min del, vi får se...
 
 
På onsdag var det 30 grader varmt och nästan lika varmt i vattnet. Vi var på Långnäset och badade i vågor...
 
 
 
 Det var som utomlands... Riktigt höga vågor var det
 
 
 På onsdag kväl var det "Allsång på Lia" . Det var ca 20 personer och trots värmen var det ganska skönt på berget
 
 
Mamma och pappa hade gjort ett musik kryss. Svårt men roligt...
 
 
Sandvika på torsdag. Jimmy och Vilma spelade schack....Vi skulle äta lunch med Jennie och Johannes på stranden men det körde ihop sig så det blev inte riktigt som vi tänkt.
 
 
Vilma låg under tre paraplyer för att komma undan solen...
 
 
 På Fredag var vi förbi Lennart och Ingela i Abborrtjärn. Vi åt lunch , badade och snackade skit. Linnéa var med och hon kom med oss hem över helgen.
 
 

Kommentera här: