Du kan ge utan att älska, men du kan aldrig älska utan att ge

Älskar ovan citat
 
Tung dag idag. Förlyd, snorig och eländig. Såklart det åxå påverkar hur jag mår i övrigt. Jag pallrade mig till jobbet, och så länge jag inte har feber tänker jag kämpa på. 
Jag hade fått mina nya skärmar idag, så det var lite annars att jobba med två stora än med tre små. 
 
Hemma lagade jag middag och sen la jag mig i soffan. Tjejerna var hemma och jag fösrtår att en sunkmamma i soffan är inte så vanligt . Dom pysslade om mig och höll mig sällskap hela kvällen. Marcus kom åxå, och Ida och han for och handlade glass, i stora lass skall jag säga. Tre 2 liters byttor med olika glassar och en massa olika såser till. Mums. Jag blev på en gång piggare.... Tror jag måste stanna i soffan fler kvällar.
 
Dom skall åka in till stan ikväll och vara med pappa i två dagar av lovet. Så inatt blir jag helt själv viket inte är så vanligt. Ja katterna då, men annars själv.
I morgon följer Jimmy med mig hem. Vi skall ta hem lite knubb för min kamin. 
 
Märkligt när man inte mår bra i kropp och själ vilken konstig självbild man får. Jag stod länge framför spegeln idag och konstaterade att Sunkmamman blivit gammal, rynkig, ful och grå. Det är inte kul längre att se sig i spegeln. Det jag var nöjd med tidigare är borta jag vet inte varför jag känner att jag tappat all utstrålning. Inte ens när jag fixat till mig nu på slutet har jag känt mig nöjd. 
 
Jimmy uppskattar mig ialla fall oh det känns bra. Men jag önskar jag kunde känna och se det själv
 
 
Glass bufé på kvällskvisten... Passar en sjuk Sunkmamma
 

Kommentera här: