Det är dax att koncentrera sig på träd och gräs och annat som växer.

Snart har det gått en vecka igen. Satt just och funderade att det är snart 7 månader sen jag flyttade från Rödå. Tiden går fort. När jag flyttade tänkte man mycket frammåt. "..Om ett halvår kommer allt att vara si och så..." Men det går fortare än man tänkt sig och samtidigt som det händer massor så har det inte hänt så mycket.
 
I veckan började vi öva med Jourkören inför Valborg och jag ser faktiskt riktigt mycket fram emot Valborg. Vi skall vara i Rödå och sjunga och umgås med folk. Känns ovanligt trevligt. 
Anna har börjar arbetsträna och det känns skönt at ha henne på jobbet igen. I övrigt är det lika rörigt som vanligt på jobbet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag börjar vara riktigt less på att det aldrig bir lugnt. 
 
I morgon är det skärtorsdag och hela den här påsken skall vi vara med Jimmy och hans pojkar. I morgon kommer dom hit för första gången och det känns spännande och mysogt att få vara hela stora familjen ett par dagar och se hur det går. 
Vi får väl se vad vi hittar på. 
 
Jag hoppas ni alla får en bra Påsk. Puss på er
 
 
Tjalle , Pappa ch Mamma på Jourkörens första övning för i år
 
 
Mamma, Ulrica, Jennie och Else Britt... "Det som göms i snö...." 

Kommentera här: