Mitt mål är inte längre att få mer gjort, utan att ha mindre att göra.

Vad vore mitt liv utan såna här kvällar när jag bar går runt och "puffar kuddar" eller, ja tränat på gymet har jag åxå gjort, klippt gräset och städat lite, men inte stressat med nånting. Jag har semester i morgon!
Vad jag skall göra på min semesterdag lämnar jag till er alla att fundera på, bara några av er vet. Men jag skall åxå på banken, förnya körkort å annat "nödvändigt" när jag lix är ledig och på stan. Jag hör åxå att det är rea överallt. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR att gå på stan å shoppa....eller?
Ida har kommit fram till Tärna och Vilma är hemma med mig ikväll. I morgon far hon till morfar å mormor och jag far till Jimmy efter mitt möte i Umeå.
Ha, gillar att hålla er på halster lite. Ni som vill veta får fråga och ni kommer att få ett svar. 
 
Igår kväll gjorde min yngsta ett inlägg på sin blogg som verkligen tog andan ur mig. Vilma kan sjunga, det vet jag, men hon sjunger inte så gärna "offenltigt" men efter detta så vet jag inte vad. Kan man försöka lura henne ta sånglektioner eller vad skall man göra? Hon har fått ärva den talangfulla och starka sångröst som hoppat över en generation. Från min mamma, via mig (som sjunger hellera än bra) och till Vilma...... Du bara MÅSTE fortsätta sjunga. 
Nu är det natti natt. Ikväll lämnar jag er med Vilmas sång....
 
 
 
 

Kommentera här: