Den som besegrar andra har makt, den som besegrar sig själv är stark.

Det ÄR verkligen hälsosamt och stärkande i fjällen. 
 
När jag gick isäng på fredagkväll sa jag till Inger att jag förmodligen skulle vara ute på sjön på skidor när hon vaknade. Jag var helt säker på att jag , i vanlig ordning, skulle vakna typ 7. Så jag la mig ute i vardagsrummet i bäddsoffan så jag inte skulle väcka alla när jag skulle iväg. Om inte annat så skulle ju Sally väcka mig för att vilja ut nångång vid 5 eller så....När jag vaknande klockan 8 trodde jag på allvar att Sally vad dör eftersom hon inte rört sig alls på hela natten tror jag. 
 
Jag kom mig aldrig ut på skidor. Jag hade sovit så hårt så jag  var nästan groggy på morgonen, och det berodde knappast på den whisky eller det glas rosé jag drack igår. 
 
Vi åt frukost och sen for vi til Laisaliden och satte oss ute i det fina vädret. Lunch ute och ett par timmar sol. Vi hann köra runt lite och kika i Hemavan på alla nya stugor som byggs.
 
Tjejerna ville gå till gymet så det blev ett litet pass där inna middag.
Nu sitter vi alla samlade för att se en film tjejerna valt. Sinister" Båda tjejerna har sett den tidigare. Jag har hört lite om den, så jag tror det kommer att slute med att alla 4 ligger i dubbelsången i natt. .....
 
En vacker kväll är det och om jag vågar blir det en kvällspromenad efter filmen.....
 
 
 
 Tjejerna myser med Sally
 
 
Sötnosar
 
 
 När man är i Laisaliden är det bara ett stenkast upp på kalfjället...Jag, Inger och Sally tog en liten promenad
 
 
 
 Fin utsikt från gymet över sjön Gäutan med Ryfjället i bakgrunden
 
 
Lilla gymet. Idag var det VARMT här när solen legat på hela dagen
 
 
Lessnar ALDRIG på utsikten från vardagsrummet
 
 
Våren på G även här
 
 
Det finns en person som är i mina tankar mest hela tiden. 
 
 

Kommentera här: