Kärleken ställer sällan några frågor, för om vi börjar fundera börjar vi bli rädda.....

Bröllopet igår var helt fantastiskt! Det är så vackert med äkta kärlek...... och det verkar det vara mellan Janne och Britta...
Festen var trevlig. Vi lyckades få till det precis som brudparet ville ha det. Det hände saker hela tiden och det var himla bra stämning. Vi dansade tills vi knappt orkade mer sen fortsatte festen hemma hon Janne och Britta. Jag tror jag kröp ner i sängen halv 5.
 
Idag har det städats och gjejats. Brudparet, som nu heter Stormare i efternamn, bjöd alla på Lunch i trädgården och det var himla trevligt.
Ida har gjort sin sista arbetsdag och jag hämtade henne och Julia i Abborrtjärn. Ida är helt utan röst.... Kanske det beror på att hon legat och kramats hela natten med Johannes....som tydligen skall vara hennes pojkvän nu :-)
 
Lillebror är i krokarna, men bar för att mellanlanda inför en 7 nätter lång vandring i Abisko med lilla Nils.... Jag hoppas det går bra och att dom får fint väder. 
 
Idag hörde jag en låt som jag inte hört på ett tag från en av mina favorit band 3 Doors Down.....Sköna låtar och bra texter......  Lyssna och njut
 
 
 
Bilder från Bröllopet igår...
 
 
Den vackraste vigsel jag sett. Vid älven.
 
 
Brudparet anlände i båt....
 
 
Lyckliga ....Vackra Britta och stiliga Janne
 
 
Janne var lycklig när han fick köra sig och sin fru till festen :-)
 
 
 
Lyckades snajsa till frisyren riktigt bra :-)
 
 
Redo för fest.....
 
 
Full fart
 
 
Sen rev jag ut håruppsättningen för att kunna dansa ordentligt :-)
 

Kommentera här: