Bland livets ljuvaste ting finns det tysta. Ett lyckligt liv består av sinnesro

I morse när jag var ut med Pepsi vid 9 var det -20 grader kallu ute. Pepsi frös om tassarna och det bet till ordentligt i kinderna. Under förmiddan steg tempen och til slut var det bara ett par grader kallt. 
På eftermiddan packade vi ihop och for till Burträsk. Jag lämnar huset till Lasse och tjejerna som skall vara där under Nyår.
Det snöade hela vägen och har snöat hela kvällen. MASSOR av snö..... 
 
Hemma hos Jimmy blev jag som vanligt fullständigt avslappnad. Jag hann bara in så somnade jag i soffan.Det är verkligen skönt att vara här. Här blir jag ompysslad och kan verkligen slapna av. Det är nånting med huset, miljön och atmosfären som gör att jag kan å ner i varv, 
Vi gör inte så mycket egentligen. Bara är. just nu är jag fruktansvärt förlyld och orkar inte så mycket. Jimmy är inte heller helt pigg så det passar bra. Jag behöver ta det lugnt
 
Nu hoppas vi bara på att vi skall piggna till innan Nyår så vi kan möta det nya FANTASTISKA 2013 friska och pigga.....
 
 
Morgonpromenad i Vindeln -20. Kvällspromenad i Burträsk i snöstorm..... Fort kan saker förändras....

Kommentera här: