Nytt läge...

Idag var jag och tittade på en lägenhet..... Det är en trea i Vindeln. Fint läge och en fin lägenhet. Helt OK hyra och allt annat som man kan önska. Vi är 2.a i kön på den. Får vi den så kan vi flytta in på lördag om vi vill.... Nu håller vi tummarna. Skulle vara skönt att få komma vidare på riktgt. Så länge Peter jobbar i Luleå på veckorna måste vi ju ändå bo i huset för att ta hand om hundarna. 
 
Sen var jag och klippte mig. Inte mycket men tog bort dom nötta topparna Varje gång jag klipper mig får jag alltid höra att jag  bra hårkvalitet. Det är starkt och tåligt, blankt och fint och inte ett enda grått hår. Kanske man skall börja uppskatta det på ett annat sätt än vad jag gör då.... Jag irriterar mig på att det är i vägen och att det inte går att sätta upp för uppsättningen bara glider ut!
Varje gång jag klipper mig funderar jag på att klippa det kort. Men jag kanske skall fundera om. Försöka vara stolt och nöjd över det man har :--)
 
Jag var och träffade Kjell och Carolina idag också. Så himla kul att se Kjell kär..... Äntligen!!
 
 
Lite kortare, men nu med fina toppar...
 
 
Tänka om var det jag skulle göra.....
 
 
Gammal bild som jag hittade bland ungarnas bilder... Vet inte när den är tagen, men i somras nångång tror jag...

Kommentera här: