Den som inte tar itu med problem lämnar dörren öppen för sorg.

Har just kommit hem efter en härlig helg i Tärnaby med Inger. Känns som jag verkligen fått ladda batterierna i helgen och tänka över en massa saker. Jag är helt säker på att jag tagit rätt beslut för mig och flickorna och för min framtid. Tyvärr har inte Peter samma åsikt och så länge han inte förstår , eller vill förstå kommer han inte vidare. Det är ledsamt, tragist och synd att det inte fungerar...Men nu är det som det är och vi måste alla försöka gå vidare. En ny start helt enkelt!
 
Tjejerna har kommit hem nu åxå efter en helg med pappa, så ordningen är återställd.
 
Lite bilder från Tärnaby, ett ställe jag verkligen kännr att jag kommer att behöva ha tillgång till även i framtiden. Fjäll luften är bra för själen och vyerna, miljön och naturen andas lugn och rekreation-. Jag älskar stället!
 
 
På väg upp stannade vi för att fota lite...
 
 
 
Laisaliden....
 
 
Rybäcken- Riktigt trollsk miljö.... Man väntade bara att ett skogsrå eller Näcken skulle uppenbara sig :-)

Kommentera här: