Träning, träning , träning

Denna vecka har dominerats av en enda sak.... Träning....
Har ju inte haft "suget" att få ihop ett step passså det blev en rivig period denna vecka för att få det klart.
Alla kvällar har jag övat i Badhusets lokaler och nu känner jag mig ganska nöjd. På måndag kör jag igång å det blir åxå en rivstart.
Måndag step på badhuset, onsdag step i Rödå och torsdag multiträning på badhuset...
Bra start på åter .
Min detox går väl hyfsat.
Jag har inte slutat med kaffe och snus men jag har dragit ner betydligt på kaffet iallafall.... Socker låter jag bli så gott det går. Jag har slutat lunchvila hela luncher, och tar mig en promenad istället på 20 minuter och det gör mig mycket piggare. 
 
Vilma fyllde 19 igår och det ska vi fira i helgen. Stormen Jan härjar just nu och det stör mitt jobb eftersom många gränser till Norge är stängda. Jimmy har rest i veckan, men bara en natt , å det kändes skönt. 
Ja , det var min vecka i korthet...
 
I helgen blir det Surströmming och , som sagt, fira Vilma på Söndag 
 
Ha en bra helg alla, finns bara en bild jag kan lägga upp som summerar denna vecka....Å det är en bräda 
 

Kommentera här: