Latmask

Lika aktiv som jag kan vara vissa dagar, lika slö kan jag vara andra dagar....
Ikväll blev det inte många knop... Jag skottade lite snö, var till Coop å handlade lite men sen har jag legat i Vilmas säng ( hon jobbar) och kollat på Netflix på hennes 19 års present,  Apple TVn hon fick av mig, Lasse å mina föräldrar.
Jimmy är på väg hem och han torde väl dyka ner i sängen vid halv 12 i natt eller nåt sånt.
Men det är bara idag jag kan unna mig en slappardag, för imorgon bär det av till Umeå för jobb å sen drar steppen igång i Rödå på kvällen, däremellan ska jag hem till mamma å pappa å äta middag. 
Å på torsdag är det träning på kvällen igen, så jag tycker jag kan ta mig en sånhär dag idag. Givetvis har jag "stängt mina ringar" ( alla ni med en apple watch vet vad jag menar) . så jag håller mina mål i fråga om att röra mig en minut varje timme, träna ( promenera blev det  idag) 30 minuter , samt vara aktiv den tid jag ska vara under en dag.... så helt stilla har jag inte varit.
 
Satt igår och letade lite bilder och snavade över ett foto Jimmy tagit av mig ( ett av de få han tagit) som är 5 år gammalt. Jag känner knappt igen mig själv på bilden! När jag ser detta foto så kan jag bara säga att jag saknar mitt långa hår även om jag hatade det då...men man är ju aldrig nöjd...
 
Håll tillgodo å ha en fortsatt trevlig kväll. Nu ska jag fortsätta se "Suits" på Netflix.
 
En 5 rätters middag på en herrgård mitt i Dalarna sommaren 2013...

Kommentera här: